Hetkel saab tugitoolist tõusmata valida ligikaudu 100 välismaise ja Eesti filmi, saate ning karaokevideo vahel, valik täieneb pidevalt, teatas ettevõte.

Elioni toodete ja teenuste direktor Margus Kurmi sõnul toob Elioni videolaenutus murrangu videolaenutuse senisesse ärisse. „Elioni videolaenutus on mugavusteenus, mis tähendab, et seda saab kasutada lihtsa nupulevajutusega, ilma et peaks filmide laenutamiseks ja tagastamiseks kodust välja minema ning soetama eriseadmeid või välja vahetama praeguseid. Teiseks võtmesõnaks on kvaliteetne sisu. Meie filmivalikusse saavad kuuluma maailma tippfilmid,” ütles Kurm.

Valdav enamus pakutavast sisust on välismaised filmid, kuid vaadata on võimalik ka eesti tootjate filme ning saateid. Esimestel päevadel on laenutuse valikus ligi 70 filmi. Žanriliselt leiab Videolaenutusest nii uuemaid kui juba klassikaks muutunud komöödiaid, draamasid, põnevikke ja õudusfilme.

Valikus saavad olema näiteks Oscareid võitnud teosed „Miljoni dollari tüdruk” ja „Lendas üle käopesa”, aga ka rohkesti vaatajaid kogunud tippfilmid „Mr ja Mrs Smith”, „Alexander”, „Kokkupõrge”, “Transamerica”, „Sahara” jpt. „Oleme saavutanud näitamisõigused paljude tuntud filmide osas ja jätkame läbirääkimisi kõigi Hollywoodi suurtootjatega. Videovalikut hakkame täiendama igal nädalal, ” ütles eraklientide toodete teenistuse juht Ingvar Kupinski.

Videolaenutuse teenusel ei ole liitumis- ega kuutasu, tasuda tuleb vaid konkreetsete filmide vaatamise eest. Filmide, saadete ja karaokevideote laenutamise hinnad sarnanevad tavaliste filmilaenutuste omadega, olles vahemikus 5-45 krooni.

Videolaenutuse aktiveerimine ja filmide tellimine toimub digiboksi puldi abil DigiTV menüü kaudu. Tellitud filmi saad vaadata 24 tunni jooksul piiramatu arv kordi. Lisaks on võimalik vaatamine katkestada ja 24 tunni jooksul uuesti jätkata. Filmilaenutuse tasu lisandub igakuisele Elioni arvele.

Kuu aega kestnud avalikus testimises osalejate tagasiside oli testimise projektijuhi Alar Lutsari sõnul väga positiivne. „Ära märgiti teenuse hea läbimõeldus, menüü lihtsus ja käepärasus. Kiideti võimalust jätkata filmi vaatamist poolelijäänud kohast. Oleme testijate tagasiside alusel teinud ka pisemaid muudatusi teenuseloogikasse ning filmide lisainfo kuvamisse,” sõnas Lutsar.

Aprillis-mais läbiviidud avaliku testi eesmärgiks oli kontrollida lahenduse tehnoloogilist töökindlust ja saada tagasisidet kasutusmugavusele ning kliente huvitava sisu osas. Testis osales ca 2500 klienti. Testijate lemmikuteks olid trillerid, laste- ja õudusfilmid.

Elion tõi DigiTV turule 2006. aasta aprillis. Tänaseni on DigiTV-ga liitunud üle 33 000 kliendi.